سال 1397 " سال حمايت از كالاي ايراني "
صفحه اصلیIنقشه سایتIپست الکترونیکیIتماس با ماIفرمهای الکترونیکیIكارتابل الكترونيكيIخدمات الكترونيكي
منو اصلی
اخبار
پیوندها

  



 



 
 
 


 

 

 

آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 7282413
 بازدید امروز : 4503
 کل بازدید : 10308293
 بازدیدکنندگان آنلاين : 8
 زمان بازدید : 0.5110


  چاپ        ارسال به دوست

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی:

تکریم و رعایت حقوق ارباب رجوع از مهمترین مصادیق معروفات اداری است

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی در مراسم تجلیل از کارکنان برگزیده طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع این اداره کل گفت: تکریم و رعایت حقوق ارباب رجوع از مهمترین مصادیق معروفات اداری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی ، محسن مددی در مراسم که با حضور سهراب عبداله زاده مشاورشهردار ارومیه و رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ارومیه برگزار شد ، گفت: یکی از اهداف نظام تحول اداری ارتقا و حفظ کرامت مردم است و در همین راستا ساز و کارهای لازم در ارائه خدمات مطلوب، مناسب و مؤثر به مردم تحت عنوان طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و علت وجودی هر سازمان و دستگاه اجرایی وابسته به خدماتی است که به جامعه هدف خود ارائه می‌دهد و سازمان‌هایی که به دنبال مشتری‌‌مداری و افزایش رضایت ارباب ‌رجوع هستند باید مهارت‌های ارتباطی مؤثر و همراه با احترام ، نزاکت و وجدان کاری را در کارکنان خود نهادینه کنند.

مددی افزود : ارتقاء فرآیند خدمت رسانی و حفظ کرامت مردم باید یکی از مهم‌ترین دغدغه های پرسنل و  کارشناسان دستگاه های اجرایی باشد و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با عنایت ویژه به این مورد تکریم ارباب رجوع را سرلوحه امور قرار داده و همواره بر اجرای این مهم اهتمام ورزیده است.

وی تاکید کرد : مؤلفه هایی از قبیل سرعت، دقت و صحت در انجام کارهای مراجعان و کیفیت خدمت دهی، چگونگی رفتار برخورد با خدمت گیرندگان و هزینه های انجام خدمات، شفافیت و اطلاع رسانی مناسب، قبول انتقادات و پیشنهادات و... عامل هایی هستند که ضمن جلب رضایت مردم در زمینه دریافت خدمات از دستگاههای دولتی زمینه افزایش اعتماد عمومی را که بزرگترین سرمایه و تکیه گاه نظام اداری است، فراهم می کند.

در ادامه این مراسم سهراب عبداله زاده مشاور شهردار ارومیه و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی ارومیه با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع گفت:  طرح تکریم به عنوان یک راهکار مردم مدار در راستای ایجاد تحولات سازنده و مثبت در سازمانها و دستگاههای اجرایی باید با توانمندسازی و تشویق پرسنل ، اعمال مدیریت علمی و کارآمد و بسترسازی مناسب جهت تحقق این مهم با جدیت پی گیری گردد .

 وی بهبود کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده در راستای تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع سازمان را نیازمند فرهنگ‌سازی عمیق و مستمر دانست و تاکید کرد : مهم‌ترین شاخص‌ رضایتمندی ارباب رجوع در وهله اول سرعت و کیفیت ارائه خدمات‌ می باشد.

در ادامه این آئین از برگزیدگان طرح تکریم ارباب رجوع این اداره کل با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.


Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA


١٠:٢٩ - سه شنبه ١٤ فروردين ١٣٩٧    /    شماره : ٧٣٠٧٥    /    تعداد نمایش : ١٩٥







يکشنبه ٣١ تير ١٣٩٧
ساعت
تصویر روز


 
 
آب و هوا
اوقات شرعی
نظرسنجی
موثرترين نقش آموزشهاي فني وحرفه اي درتوسعه اشتغال پايداردرجامعه به چه طريقي است؟

آموزش فناوريهاي نوين
آموزشهاي مهارتي كوتاه مدت
آموزش مهارتهاي بلندمدت
آموزش استاد- شاگردي

مسئولیت محتوای اخبار به عهده روابط عمومی و اطلاعات درج شده در هر بخش به عهده مدیر مربوطه می باشد. طراحی، اجرا، پشتیبانی: مدیریت فناوری ارتباطات و اطلاعات
Copyright © 2008 IRAN TVTO . All rights reserved